Δικαστική απόφαση κατά της ΑΕΠΙ ...21(!!) χρόνια μετά

Πρέπει να πληρώσει 30.000.000 ευρώ σε συνθέτες και στιχουργούς

Αναστασία Τουρούτογλου
Αναστασία Τουρούτογλου

Ακόμα πιο σκούρα γίνονται τα πράγματα για την ΑΕΠΙ, ύστερα από τη χθεσινή -τελεσίδικη- απόφαση του Εφετείου εναντίον της, σύμφωνα με την οποία καλείται να πληρώσει (περίπου) 30.000.000 ευρώ σε συνθέτες και στιχουργούς.

Όπως γράφει ο Δημήτρης Κανελλόπουλος στο e-teradio, το δικαστήριο αποφάσισε πως παρακρατούσε ως προμήθεια περισσότερα χρήματα από της αναλογούσαν, π.χ. 37.5% από τη δημόσια εκτέλεση τραγουδιών, ενώ της αναλογούσε ένα 24%.

Στο ίδιο ρεπορτάζ, διαβάζουμε ότι το Εφετείο έκρινε καταχρηστικές τις παρακάτω πρακτικές:

1) Δεν έδινε λογαριασμό στα μέλη της (συνθέτες και στιχουργούς) για τα έσοδα και έξοδα ανά κατηγορία.

2) Δεν συνεργαζότανε με τους δημιουργούς στο αμοιβολόγιό τους και στη διανομή των χρημάτων - κανείς δεν γνώριζε και δεν γνωρίζει με ποιο τρόπο μοιράζει τις εισπράξεις που κάνει η ΑΕΠΙ (εκτός από τα 52 χιλ. ευρώ που γνωρίζουμε πως έπαιρνε κάθε μήνα ο διευθύνων σύμβουλος).

3) Δεν ενημέρωνε ούτε καν πως μοίραζε το 10% για πολιτιστικούς και κοινωνικούς σκοπούς.

Το απίστευτο, όμως, είναι η καθυστέρηση ...21(!!) ετών με την οποία κινήθηκε η ελληνική Δικαιοσύνη, αφού η καταδικαστική απόφαση αποτελεί την τελευταία πράξη μιας υπόθεσης που είχε ξεκινήσει το 1996, όταν η Ένωση Ελλήνων Μουσουργών και οι Σταύρος Ξαρχάκος, Νίκος Κυπουργός, Παναγιώτης Καλατζόπουλος, Νίκος Μαμαγκάκης & Γιώργος Κουμεντάκης είχαν προσφύγει στον νόμο εναντίον της.

Δυστυχώς, αυτό λέει πολλά από μόνο του. Για ένα γενικότερο πλαίσιο με το οποίο «λειτουργούν» πολλά κακώς κείμενα στη χώρα μας...

 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

O Liam Gallagher ρίχνει το γάντι στον αδερφό του, ζητώντας μια συναυλία που θα ενισχύσει έμπρακτα το Εθνικό Σύστημα ...
Δείτε το νέο της βιντεοκλίπ, μια αναφορά στις προσωπικές της μάχες με τους εθισμούς

FEATURED TODAY

Τόσο στην αυτοβιογραφία του (2009), όσο και στο ντοκιμαντέρ που βασίστηκε σε αυτήν (2011), θέλησε να δώσει πραγματική διάσταση στη μορφή του Τρελού που τρώει
Από την εποχή της Marilyn Chambers και της εμβληματικής Sylvia Kristel, μέχρι την Τσιτσιολίνα, τον βασιλιά του γκέι θεάματος Jeff Stryker και την ιντερνετική
Ξάφνου πατήσαμε παύση σε όλα, ευκαιρία λοιπόν να ξεκοκαλίσουμε το soundtrack ενός φιλμ της δεκαετίας του 1970 με τον Ανδρέα Μπάρκουλη και τη Μπέντε Μπόρσουμ,
Top
0
Shares
0
Shares